onsdag, september 26, 2007

Bla bla bla ... konserverad gröt

Jag har under året gjort en del reklambanners för Kubanerna. Det har varit för lite av varje, resor, träffar mm. De har varit ganska så väl mottagna och jag har fått riktigt trevliga kommentarer, något som jag inte alltid märker av i mitt vanliga jobb. Visst man får ju feedback från kunderna ibland men det är sällan jag hör något från de som reklamen riktar sig emot och det är ju alltid roligt att saker och ting man gör uppskattas. Även om det är till en riktigt liten målgrupp. Å andra sidan är det ju från min ankdamm, mitt folk, från mina gelikar jag får uppskattning och det värmer ju extra mycket.



Ett axplock från årets banners.

Resa till Djurgården borta.



Uppladdning innan matchen mot Helsingborg hemma.



Resa till Halmstad borta.



Resa till Brommapojkarna borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar