torsdag, augusti 20, 2009

Platt fall

Jag är ganska nördig på det sätt att jag gillar en del science fiction och senast på filmhorisonen nu är James Camerons film Avatar som kommer i december. Första trailern är släppt nu och den börjar bra och lovar mycket. Sen helt plötsligt dyker det upp någon konstig datorgenererad alien och det ser så jävla B ut. Jag får känslan av en modern Roger Rabbit, alltså en film där man blandat vanliga skådisar med animerade. Jag vet att var och varannan film har datorgenererade karaktärer mm idag men detta såg bara så dåligt ut. Kanske ställde jag för höga förväntningar på James Cameron jag vet inte.




Men jag kommer nog se filmen iallafall. :)

1 kommentar:

  1. Nja såg det så dåligt ut??
    Men jag gillar din jämförelse med ROger Rabbit, ligger nog något i det du säger!
    Den var faktiskt låååångt före sin tid, som Avatar kommer att bli tror jag. Avatar måste man bara se 3D, synd att Örebro inte hinner få en 3D bio tills Dec.

    Men District 9 t veckan! E du på om det blir förhandsvisning......hysch hysch om det....kanske en nattbio...hysch

    fy fan vad grymt!

    Jo fan du ska ha mina autografer, jag e seeeeeg!
    Ps. Varje gång jag ser eller hör ditt namn kan inte låta bli att längta till min hemsida :)

    vihörs!!!
    No.82

    SvaraRadera