söndag, september 13, 2009

Mer plast

Fick två discar i födelsedagspresent av Hummle och Dumle för ett tag sedan, en driver och en midrange. Funkar fin, fint och gött att ha något eget att starta med. Nu fattas bara att jag skaffar mig en putter. Någon som kan rekommendera något bra? Det finns ju sjuttio tusen att välja mellan och jag är inte direkt insatt i exakt vad över- och understabila discar innebär. Vilken plast och vilken vikt som gäller. Det är ju en hel djungel. Men jag tror att jag satsar på att leta efter den discen som det säljs mest av, det borde ju var någon form av garanti för att den passar de flesta.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle köpa en neutralputter typ Aviar eller Magnet. Hållbarheten på plasten är enligt mig ganska oviktig på puttern så sikta på en billig plast inte för hård och inte för mjuk bara mao en vanlig Aviar eller Magnet.Lycka till.
    Kolla discsport.se de har allt i disc väg.

    SvaraRadera
  2. Ja Aviar eller Magnet är väl de jag funderat på mest. Banger verkar intressant också, den där försänkningen ser lockande ut. :)

    SvaraRadera
  3. Go for it man! Om du inte gillar den kan du byta den mot en magnet med mig.

    SvaraRadera