onsdag, november 29, 2006

På fronten intet nytt

Det är oerhört lungt på värvarfronten i ÖSK i dag. Tror faktiskt att ÖSK och BP är de enda två klubbarna i nästa års allsvenska som ännu inte har gjort några värvningar.

Det talas om två spelare, Rodevåg och Wikström. Men ärligt talat inget av de namnen känns så sexiga i mina öron. De är säkert bra spelare och skulle de spela för ÖSK så kommer de säkert göra bra ifrån sig men jag är ändå lite tveksam. Rodevåg är ingen jag skulle vilja luta mig mot och säga att han klarar biffen när vi ligger under och måste göra mål. Och Wikström vet jag faktiskt så lite om att jag kan varken säga bu eller bä.

Fram med något sjysst nyförvärv nu! Vi svältfödda supportrar behöver något nytt nu när det är silly season.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar