måndag, oktober 19, 2009

En överstabil tekaka med GrooveTop

Nu har jag beställt två nya Buzzzar. En vanlig i ElitX-plast som jag hade förut och ytterligare en med samma plast fast med Groove Top. Så BRA!! Den senare slutade tillverkas för två år sedan och har varit slut i alla svenska butiker (även i de flesta utländska också). Jag såg så sent som vid lunch idag att de var slut på discsport.se, men så ikväll gick jag in igen för att kolla lite efter något annat och råkade se att de helt plötsligt fått in 12 st. KÖPT! Jag har verkligen blivit kär i min Banger med Groove Top. Så en Buzzz med GT kan ju bara inte gå fel.

För nördigt för dig? Det är bara att härda ut eller sluta läsa. För här på min blogg vill jag inte ha några hämningar utan kan nörda ur totalt när som helst. :D

Usch! Fick bilder från en fotograf idag på eftermiddagen. Det var från senaste sessionen med John för hans kick-ass hemsida som snart kommer till en dator nära dig. Bilderna på honom var för de mesta helt ok. Men vi tog ett gäng där jag var med och jag ser fan ut som den fete pappan i the family guy. :( suck... Måste ta tag i det här nu. Fast jag måste säga att jag faktiskt varit ute och rört på mig en hel del den senaste tiden, en till två timmar, två-tre gånger i veckan. I Discgolfen har jag hittat något som jag tycker är kul och som samtidigt ger lite motion. Men jag behöver nog ändå trappa upp det ett snäpp till tror jag. SUCK...

Senaste tiden har varit äckligt stressigt. Har försökt bolla med tre-fyra projekt samtidigt och det är ju aldrig bra. Varför är det alltid så här? Först ingenting, ingenting, ingenting sen ... ALLT på en gång, ketchup-effekten liksom. Men snart blir det stendött igen, som vanligt.

Nu luktar det nybakat bröd i hela lägenheten. Katarina bakar tekakor. :D Åååååhhhh va gött!

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt att hålla flera projekt i luften samtidigt...särskilt om man har xy-kromosomer;D
    Ett knep ifrån en med xx-kromosomer...
    Bestäm dig för att koncentrera dig viss tid med ett projekt (avsluta efter den bestämda tiden men i ett skeende där du kan påbörjaa projektet igen), gå ifrån (kanske en promenad på 10 min) fortsätt med ett andra projekt...tänk lika... Allt för att kunderna ser att jobbet är igång, och känner sig nöjda. När jag har kört fast - inga ideer eller alldeles för många... har det vrit gott med en promenad i friska luften (en gång åkte Susanne och jag till Landskyrkan - det var kvälls-familjegudstjänst, Anna och Siri skulle sjunga... Det var ett bra avbrott, planeringen funka felfritt efteråt!!!)

    SvaraRadera