söndag, oktober 18, 2009

My Buzzz sleeps with the fishes

Ja vad ska man säga? 0-3, 0-3, 0-3 och inte ett mål på fyra matcher. Fritt fall i tabellen, suck. Vilket trist slut på en så bra säsong.

Trist var det igår också när jag gick en runda i hästhagen och kom till hål 11 där man kastar alldeles bredvid ån och lite uppåt. Det blåste som fan och just när jag kastade så tog vinden tag i min disc och drog ut den i ån. Plask! och så låg min fina midrange på svartåns botten. :( suck.

Dubbla fester igår kväll. Först gick jag och Dino till Adde för att fira. Men tyvärr var vi tvungna att pysa ganska tidigt så Dino inte skulle säcka ihop helt innan vi kom till nästa party. För Adrian, Katarina och hennes syster gick på en annan fest som vi anslöt oss till senare. Så det blev en sen kväll med mycket skoj och stoj för pojkarna, och en liten whiskey till pappa.

Såg ni klippet på nyheterna från tågstationen där en mamma inte hinner fram till sin barnvagn? Hennes barn ligger i vagnen och den rullar över kanten på perongen och faller ner på spåret precis när tåget kommer och kör över alltihop. Helt mirakulöst klarar barnet sig med bara en bula på huvuet (änglavakt) men jag kan ärligt säga att jag höll på att börja gråta där framför tvn fast jag visste att det gick bra. Det var så JÄVLA otäckt. Värsta mardrömmen för alla föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar