torsdag, november 29, 2007

Snurriga säsongen

Ja den här tiden på året så får vanligtvis sansade journalister totalt fnatt och börjar skriva de mest konstiga saker. Vanligtvis helt utan täckning och "enligt en säker källa" som enda försäkran om dess autensitet. Som supporter sitter man på nålar och fnittrar som en skolflicka ena stunden och gormar som en babian i andra, allt beroende på om ryktena favoriserar sitt lag eller inte.

Senaste ryktet var bara för konstigt för att man skulle ta på det på allvar. Peter kom inspringande på mitt kontor med andan i halsen och berättade att Skånskan skrev att "enligt en säker källa" så var Alvbåge så gott som klar för Landskrona Bois. Nog för att man hoppade till lite men jag sa (om än i lite finare termer) att det där stämmer den dagen jag skiter guld och pissar olja.

Nu väntar jag bara på att Mourinho ska skriva på för ÖSK, för det har jag hört av en säker källa att han ska göra.

3 kommentarer:

  1. Landskrona.........ja du det vore ett grymt lyft för karriären...Bunkeflo och Degerfors, ja helt grymma matcher.......jaja jaja jaja lugn du kommer aldrig skita guld....synd för du skulle blivit rik som en troll

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hehehe, du får inte glömma Qviding och Ängelholm, ungefär så glamoröst det bara kan bli.

    Allvarligt, kan du inte bara göra ett gästspel för en dag eller så, skulle sitta fint med en gyllene korv eller två. :D Fast med min tur så skulle jag väl bli förstoppad som fan den dagen.

    SvaraRadera