tisdag, december 11, 2007

Smått & gott

Jag suger på headsup poker. Förlorar 9 gånger av 10, suck!

***

Jag är fan överjävligt bra på att illustrera. Senaste illustraionen över E.ONs anläggning här i Örebro blev fan sjukligt bra. Sällan jag får den känslan, men jag är supernöjd. Hoppas kunden är det med.

***

I helgen blev senaste hemsides-alstret klart. Det blev rätt bra den med. Ta en titt på www.robotakademin.se

***

Ingen Royal Leauge denna säsong. Trist! Fattar inte hur alla kan tycka illa om turneringen. Det är ju en chans att se bra svensk (nordisk) fotboll under offseason. Vad är fel med det? Jag var t.om. en av de 80 personerna (eller vad det nu var) i rekordmatchen mellan Halmstad och något norskt lag. Matchen flyttades hit till Vallen pga vädret. Fast det var smällkallt typ -15 grader och fullt med snö på planen. Men fan det var ju live fotboll av högsta nivån i norden. Hur kan man säga nej till det?

***

Ni vill INTE missa det hetaste i cyberrymden sedan YouTube - Julkalendern Alvbåge style.
Gå in varje dag på denna länk: www.johnalvbage.se/julkalender07.htm

***

Om det fanns ett pris för världens vackraste bäbis så tar Dino hem det utan att ens försöka. Han får folk att stanna på stan. Hur fan gick det till med Quasimodo som far.... hmm....
Stolt far? You bet.

***

En av världens bästa låtar genom tiderna måste vara Van Morrissons, Into the mystic från 1970. Lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=YCwe1nd6-is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar