torsdag, februari 19, 2009

Suck!

Jävla fucking skit PC! Jag hatar verkligen ALLT med den där jävla skithögen.

Jag fick ju äntligen tillbaka skiten i söndags efter att ha varit på lagning i fyra veckor. Den fungerade precis som förut men ikväll så skulle jag göra en omstart och får då upp ett felmeddelande där datorn inte hittar systemet och vill inte starta igen. JÄVLA SKITDATOR!!!

Måste försöka hitta pengar någonstanns så jag kan köpa en Mac istället. Macar går aldrig sönder.

Problemet är bara att jag är helt black, får inte in jobb i den utsträckning som jag behöver och en ny dator ligger inte högst upp på listan hur mycket jag än skulle vilja det. Hyra och mat kommer före. Jag behöver cash! Någon som har ett tips? Jag vill helst inte behöva sälja en njure.

Önskar jag hade roligare saker att skriva om men just nu är allt skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar