fredag, april 17, 2009

Äntligen; 3 poäng, vinstbong & Spotify!

Gött med vinst! Mumma för själen.

Riktigt bra att Kim får sätta den också, det ger lite mer självförtroende inför kommande matcher. Lätt annars att börja fundera för mycket när krutet är en aning fuktigt.

Tro det eller ej, jag vann pengar idag. Satte 20 spänn på ÖSK vinst så där fick jag 50 spänn. Sen gjorde jag en liten chansning med mina sista 10 spänn på Svenska Spel-kontot på en fyrling med dagens allsvenska matcher. Satte allihopa med ett totalt odds på ca 28 ggr pengarna. Så jag drog in nästan 340 spänn ikväll. Inga jättesummor men ändå ganska kul.

Helsingborg hemma på måndag, kommer bli kul.

Fick äntligen tag på en Spotify-inbjudan igår så musiken går varm här hemma. För er som ännu inte testat Spotify, försök få tag på en inbjudan och ladda ner, det är hur bra som helst. All musik man kan tänka sig (hittade tom. en hel del Kroatisk folkmusik) helt gratis och tillgängligt hur och när man vill, precis som om man hade musiken i datorn. Wünderbar!!!

2 kommentarer:

  1. Snälla bjud in mig/oss om du kan. Till spotify alltså: Mvh Ádde

    SvaraRadera
  2. Sorry. Har inga inbjudningar. Vet inte om det krävs ett annat typ av abonnemang eller om det handlar om hur länge man använt programmet, eller något annat? I vilket fall så står det att jag inte har några inbjudningar att dela ut. :( Skulle det ändra sig så hör jag av mig.

    SvaraRadera