onsdag, april 29, 2009

Tisdagens småplock

Varför kan inte TV-serierna jag gillar vara som spanska såpor på det sättet att de fortsätter och fortsätter och fortsätter utan slut. Alla amerikanska serier jag följer via nätet verkar läggas ner ganska omgående. Är det för att jag har dålig smak eller för att amerikanska TV-producenter har det?

****

Känns alltid surt när ÖSK förlorar. Även om man visste att det skulle bli svårt mot Göteborg. De började ju så bra och var bättre än de blåa första halvtimmen.

****

Inte mycket går min väg på jobbet just nu. En massa fel på senaste projektet för min största kund, inte bra, inte bra. 

****

Hur kunde Hanson hala upp det gula för Almebäck? Jag kan acceptera det röda på Nordin och att vi förlorade men det där gula kan jag helt enkelt bara inte svälja. Hur fel får en domare ha utan att det blir konsekvenser? Micke sprang bara ifatt Söder, tog bollen från honom utan kroppskontakt och så blåser Hanson i pipan och ger honom ett kort. Alla bara häpnar. Fullkomligt obegripligt!

****

Jag älskar min Dino. Världen goaste kille. Allt kan vara skit men sålänge Dino springer så fort han kan för att krama mig när jag kommer hem så spelar resten ingen som helst roll.

****

Hoppas arbetsdagen imorgon blir bättre än idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar